ordetochboken

Faïza Guène

In Böcker och sånt, Deckare i synnerhet on 13 oktober 2010 at 14:03

Har ni inte läst Faïza Guène än så är det helt klart dags nu. Hennes nya bok på svenska heter Sista beställningen på Balto och kommer ut på Norstedts. Vilken liten pärla till bok. Både en kriminalroman en samhällsbetraktelse och världens underbaraste humorbok – allt i ett. Lysande! Läs, läs, läs.

Sista beställningen på Balto

  1. Åh, nu blir jag ju jättesugen! Mitt väntelista är redan så full. Har till exempel Peter Robinson och Janet Evanovich opåbörjade redan. Men den här måste jag nog också lägga på läslistan. Tack för tipset!

  2. Jag måste också ha den här i min lista nu!!

Kommentera

